Saturday, April 10, 2010

Meg dan Bisnes

Alhamdulillah... January yang lalu aku telah join satu bisnes yang aku rasa sangat baik dan boleh maju... walaupun baru masuk dalam peringkat merangkak... aku yakin dan insyallah jika rezeki aku disini.. aku boleh berjaya dan aku akan usaha seberapa dayaku... Ya Allah, moga Engkau permudahkan segala-galanya bagi ku.. aminnnnn

Kenapa aku join bisnes ni??? Sebab setelah membuat sedikit penyelidikan..
Pertama... Aku rasa bisnes ni adalah satu bisnes yang 90% ++ adalah milik orang melayu... dan aku sebagai seorang melayu patut ambik peluang ini...

Kedua... Sudah tentu untuk menambahkan pendapatan dan menolong husband serta untuk masa depan2 anak2 ku tersayang...

dan Ketiganya... Sememang aku memang berminat dalam berbisnes... dan bisnes ni sangat sesuai dengan aku... kerana ia mudah dan bila kita buat kita akan dapat hasilnya... ia sikit pun tak memberikan tekanan padaku...

So sekarang aku adalah seorang usahawan HAI-O, dan jika anda berminat untuk menjadi usahawan seperti saya atau membeli Water Filter Bio Aura dan Premium Beautiful..
anda boleh hubungi saya, MEG di 013-2260310

No comments:

Post a Comment